зат есімді талдау үшін не істеймін эссе - зат есімді талдау үшін не іс…

Page info

Name Scotty / Date24-06-18 19:06 Hit5 Comment0

Contents

 
 
 
 
 
 

 
 
зат есімді талдау үшін не істеймін эссе - зат есімді талдау үшін не істеймін 3 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақтың тақырыбы: Зат есім 3-сынып Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылар кім?, не? сұрақтарына жауап беретін сөздермен танысу. Сөйлем ішінен заттың атын. Мақалды барлық топ орындап, топта талдау жүргізу. Өнер-ағып жатқа бұлақ, Ата –бәйтерек, Ғылым –жанып тұрған шырақ Бала-жапырақ. 6 тапсырма Оқулықпен жұмыс 2-жаттығу (Барлық топқа бірдей тапсырма). Зат есім+зат есім Қарға -құс. Зат есім+етістік Қарға тастады. Сан есім+зат есім Бір қарға. Сабақтың тез аяқталғанына ренжідік (туһ) дедік. Зат есімді дәлелдегеннен кейін. Қатты қуанып (алақай) дедік. Ой толғау. І топ Зат есім туралы не білгенін қорытындылайды. Мысалмен дәлелдейді. ІІ топ Зат есімнің сұрақтары жайлы айтады. Мәтіннен зат есімдерді тауып,талдау жаса. Мәтіннен нақыл сөздерді тауып теріп жаз. Дескриптор: Жұмбақ-өлеңді оқиды,шешуін табады. -Суреттер бойынша мәтін құрап,әңгімелейді. Нақыл сөздерден қандай ой түйгенін айтады. ҚБ «Бағдаршам көздері». Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың. жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу. қажет? Тексерілді: Просмотрено: 0%. поделиться в vk поделиться в одноклассниках поделиться в майлру. Просмотрено: 0%. Алдымен, сонан кейін, сонан соң, ақырында сөздерін пай- даланып, «Зат есімді талдау үшін не істеймін?» тақырыбында 7-8 сөйлемнен тұратын мәтін құрастыр. хабарлама жаз. Ответ на вопрос. Ответ на вопрос дан MisterTom01. Ответ. 2. 1. 4. 3. Не тот ответ на вопрос, который вам нужен? Найди верный ответ. Самые новые вопросы. Түсіну «Өз қиялыңнан ертегі құрастыру» 1 топ Зат есім 2 топ Етістік 3 топ Сан есім 4 топ Сын есім. Талдау 1. Ертегілерді салыстыру Ғаламдағы асқан өнер айналадағы көркем сұлулықты бейнелей алу шеберлігі. Мұндай өнер шеберлері әншілер, жазушылар болса, осындай хас шебер көсемі суретшілер болмақ. Өткен заманда осындай сұлулықты бір суретші Зат есім атты бояумен келтірген екен. Солай бір апта бойы қонаққа келген Сын есім қария қол үзбей жұмыс істейді екен. Бұл елде бақыт орнау үшін бізде өзіміздің қол ұшымызды беріп көрейік. Шөп қандай болады? (жазыл, сары) Аспан қандай болады? (көгілдір, үлкен) Қария қай жерден келді? (алыстан) Жарайсыңдар балалар, енді ой түйіп көрейік. 1-тапсырма. 2-сынып. Зат есім дегеніміз не? Қай сұраққа жауап береді? 1-топ. Зат есімнің жекеше және көпше түрлерін талдау. 2-топ. Жалқы есім мен жалпы есімді талдайды. Әр топ басшысы бағалайды. 2-тапсырма слайдта берілген. (5 мин). 2-сынып Зат есімдерді теріп жаз. 1-топ. Балалар, отырғызды, көктем, көшеттер, құйды, су. 2-топ. Сабақ, мектеп, оқиды, оқушылар, жазады, салады, сурет. Сөздерді қатыстырып сөйлем құрау. 3-тапсырма. Сурет бойынша жұмыс. (Слайд) (7 мин). Алдымен, сонан соң, сонан кейін, ақырында сөздерін пайдаланып, «Зат есімді талдау үшін не істеймін?» тақырыбында 7-8 сөйлемнен тұратын мәтін құрастыр. Рефлексия «Жетістік әдісі. 2-сынып. Зат есім дегеніміз не? Қай сұраққа жауап береді?1-топ. Зат есімнің жекеше және көпше түрлерін талдау.2-топ. Жалқы есім мен жалпы есімді талдайды. Зат есімді қайталау.Сабақтың тақыры. Мәтіннен зат есімдерді тауып,талдау жаса. Мәтіннен нақыл сөздерді тауып теріп жаз. Дескриптор: Жұмбақ-өлеңді оқиды,шешуін табады. -Суреттер бойынша мәтін құрап,әңгімелейді. Нақыл сөздерден қандай ой түйгенін айтады. ҚБ «Бағдаршам көздері». Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың. жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу. қажет? Тексерілді: Просмотрено: 0%. поделиться в vk поделиться в одноклассниках поделиться в майлру. Просмотрено: 0%. Зат есім зат есім Қарға құс. Зат есімді дәлелдегеннен кейін. Сөйлем ішінен заттың атын білдіретін сөздерді таба білу. Мақалды барлық топ орындап, топта талдау. Негізгі түбірден болған зат есімді негізгі зат есім деп атайды.: ыдыс, кілем, аяқ. Түбір сөздерге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім деп атайды: жұмыскер, ойыншық, күйші. Cабақтың мақсаты:Зат есім туралы грамматикалық ұғымдарын кеңейту. Негізгі және туынды зат есімнің айырмашылығын білу. Негізгі зат есімнен туынды зат есім жасау жолдарын үйрету. Главная. Детские презентации. Негізгі және туынды зат есім қазақ тілі 3 сынып. Слайд 1 Тақырыбы: Негізгі және. туынды зат есім. Тақырыбы: Негізгі және туынды зат есім. Слайд 2 Cабақтың мақсаты: Зат есім туралы грамматикалық ұғымдарын кеңейту. Негізгі және туынды. зат есімнің айырмашылығын білу. Негізгі зат есімнен туынды зат есім жасау жолдарын үйрету. Cабақтың мақсаты:Зат есім туралы грамматикалық ұғымдарын кеңейту. Негізгі және туынды зат есімнің айырмашылығын білу. Негізгі зат. Слайд 3. Слайд 4Ойашар: Жұмбақ. Сабақты қорыту: Біз не білдік? Түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы жасалған зат есімді туынды зат есім Белгісіз компоненті табу үшін не істейміз? Зат есім зат есім Қарға құс. Зат есімді дәлелдегеннен кейін. Сөйлем ішінен заттың атын білдіретін сөздерді таба білу. Мақалды барлық топ орындап, топта талдау жүргізу. Зат есім 3-сынып.

федерация футбола казахстана вакансии, федерация футбола казахстана руководство той андери 2022 хит скачать, танцевальные казахские песни на той 2022 огонь детка, красотка жас сахна формальдегид - это, формальдегид защита букмекерские конторы от 1 грн, букмекерская контора бонус при регистрации без депозита казахстан бақыт құндылығы деген не

ұжымдық қарым қатынас мәдениеті - ұжымдағы өзара қарым қатынас [Читать далее...]

Сабақтың тақырыбы. Ұжымдағы өзара қарым -қатынас. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. 7.2.2.6 Қоршаған ортада қарым-қатынас кезінде әділ болуға дамыту. Сабақтың мақсаттары. Оқушылардың қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік бере отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу. Бағалау критерийлері. Жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін оқып-тану. Жеке тұлғаның мінез-құлқы мен темпераментін және оның ұжымдағы жағдайын оқып-тану. Ұжымдағы жеке тұлғалар арасындағы қатынастың типтерін оқып-тану. Ұжымның жеке тұлғаға және жеке тұлғаның ұжымға тигізетін әсерін оқып-тану. Құндылықтар. Рухани қарым-қатынас бір-бірімен достық қатынастағы адамдар арасындағы өзара қарым-қатынас. Қарым-қатынастың бұл түрінде кез-келген тақырып төңірегінде әңгіме өрбітуге болады. Осыған орай қазіргі заман оқушыларын тәрбиелеу мақсаты ізгілікті, білікті, мәдениетті, өзіндік өмірлік ұстанымы бар, қарым-қатынас мәдениеті жетілген. Адамаралық қарым-қатынас (ағылш. Interpersonal relationship) — саналы адамдар арасында бірлескен іс-әрекет қажеттілігін туғызып, байланыс орнататын күрделі. Ағартушылар Ш.Уәлиханов, Ы.Алтынсарин, А.Құнанбаев, қазақ зиялылары Ш.Құдайбердиев, А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев еңбектерінде адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас байланыстарын, оның қоғамдағы орының маңызын қарастырған. Қазіргі таңда бұл мәселеге философтар, психологтар, педагогтар ерекше мән беріп, әр қырынан зерттейді. ТМД ғалымдары В.С. Библер, М.М. Бахтин, Г.С. Батищев, М.С. Каган, И.Т. Фролов және басқалар, республикамыздың ғалым философтары Ж.М. Әбділдин, Қ.Ә. Әбішев, Қ.Ш. Нұрланова, А.Қасабеков, Д. Кішібеков, т.б. өзара қарым-қатынастың философиялық негізін қарастырады. Осы тұрғыдан алғанда ұжымда қалыптасқан корпоративтік мәдениеттің рөлі жаңа форматта қарым-қатынас орнатуына мүмкіндік беретін болады. Вербальсыз қарым-қатынас. А. Сөзсіз, ым-ишара арқылы қарым-қатынас. В. Сөз арқылы қарым-қатынас. С. Интерактивті қарым-қатынас. Д. Перцептивті қарым-қатынас. Е. Адамның бір топ адаммен қарым. Үйірме мүшелеріне қарым – қатынас мәдениетінің даму тарихы жайлы мағлұмат беріп, ұлы философ, психолгтардың теориялық негіздеріне сүйене отырып, тұлғааралық қарым – қатынас мәдениетінің маңызды сапаларын ашу. — Рефлексия үрдісін күшейту, жағымды психологиялық ахуал орнату, топ мүшелерінің бір-бірін түсінуге, мәдени сөйлеу білігін дамыту, өзін — өзі қалыптастыру барысында талдау жасауда, болашақта мамандықтарына сәйкес өзара жағымды қарым – қатынас мәдениетінің әлеуетін арттыру. Ұжымдағы тұлғааралық қатынастардың этикалық нормаларын басқару Ұжым-бұл өзара байланысты адамдар мен жеке тұлғалардың көптеген топтарынан тұратын күрделі жүйе. Қарым-қатынас туралы түсінік. Қарым-қатынас[1]–адамдарарасында бірлескеніс-әрекетқажеттілігін туғызып,; екі немесе одан да көп адамдардың арасындағы танымдық немесе эмоционалды ақпарат, тәжірибе. Мақала ұжымдағы адамдар қарым-қатынасының құрылымдық компоненттерін, қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты жақтарын анықтауға арналған. Қарым-қатынас психологиясының пәні адамдардың қарым-қатынастары болып табылады. Сондықтан, қарым-қатынас психологиясы адамдардың өзара қарым-қатынас заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Қарым-қатынас психологиясы қамтитын сұрақтар: Адами қатынас деген не? Оның ерекшеліктері мен механизмдері қандай? -Жеке адам белгілі бір топ мүшесі болған сәтте қандай өзгеріске ұшырайды, өзін қалай ұстайды? Неге оның мінез-құлқында өзгерістер пайда болады? Қарым-қатынас психологиясының пәні адамдардың қарым-қатынастары болып табылады. Сондықтан, қарым-қатынас психологиясы адамдардың өзара қарым-қатынас заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Қарым-қатынас психологиясы қамтитын сұрақтар: Адами қатынас деген не? Оның ерекшеліктері мен механизмдері қандай? -Жеке адам белгілі бір топ мүшесі болған сәтте қандай өзгеріске ұшырайды, өзін қалай ұстайды? Неге оның мінез-құлқында өзгерістер пайда болады? Ұжымдық қарым – қатынас жасаудың негізгі обьекісі – адамдардың ұйымшылдығы мен бірлігі, топтағы психологиялық ахуал әрбір ұжым мүшесінің көңіл күйі, сергектігі болашақ мақсат мүддесі.

аспаздық жұмыстар кезіндегі қауіпсіздік ережесі, өндірістік техника қауіпсіздік ережелері табиғат туралы әңгіме құрау 3 сынып, табиғат туралы эссе орысша динамометр бөлік құны, бөлік құны деген не жағдайды сипаттау, тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы демографиялық жағдайдың артықшылығы ұлы жеңіс туралы сценарий, 9 мамыр сценарий ересек топ пиза жауаптары 2022 10 сынып, пиза тапсырмалары 3 сынып баламалы электр қуаты, баламалы электр энергиясы көздерінің қажеттілігінің себептері
рубль доллар калькулятор
национальная гвардия рк руководство
дәрігерлердің жалақысы 2023
кернеу 220в ток күші 0 25а
скачать песню дос-мукасан баринен де сен сулу

.
==============================================================

~~~~~ қазақ жазуының дамуы ~~~~~

==============================================================
.

Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/icecap/public_html/theme/icecap/skin/board/basic_en/view.skin.php on line 149